Spørgsmål og svar om Netbank Privat
-
Hvordan kan jeg printe mine posteringer?
Du kan gemme posteringerne som en printvenlig PDF, som du derefter kan printe.
Du finder link til Gem som printvenlig PDF i højre side på den aktuelle konto.
-
Hvordan opretter jeg en ny konto?
Du kan selv oprette en konto i Netbank. Fra kontooversigten finder du et link til Bestil produkter, hvor du kan se dine muligheder.
Når du har underskrevet kontoaftalen i underskriftsrum, kan du bruge kontoen.
Kan du ikke finde linket Bestil produkter, skal du kontakte din filial
-
Hvordan kan jeg bestille et kort?
Du kan selv bestille et kort i Netbank. Fra kortoversigten og kontooversigten finder du et link til Bestil produkter, hvor du kan se dine muligheder.
Når du har underskrevet kortaftalen i underskriftsrum, vil du modtage kortet med posten i løbet af 7-10 hverdage.
Kan du ikke finde linket Bestil produkter, skal du kontakte din filial
-
Hvordan ændrer jeg rækkefølgen på mine konti i oversigten?
Du kan ændre rækkefølgen på dine konti via Kontooversigten:
Klik på Rediger konti i boksen til højre. Herefter kan du trække kontiene op og ned.
Du kan ændre rækkefølgen på dine konti via Mit overblik:
Klik på de tre prikker øverst til højre i boksen. Herefter kan du trække kontiene op og ned.
-
Hvordan vælger jeg de konti, som bliver vist i Mit overblik på forsiden?
Klik på de tre prikker i boksen på Mit overblik. Her kan du vælge op til fire konti, som bliver vist i Mit overblik.
Du bestemmer selv rækkefølgen ved at trække kontiene op og ned.
-
Hvordan ændrer jeg navnet på mine konti?For at ændre navnet på en konto, skal du stå på oversigten Konti
- Klik på rediger konti
- I kontolisten, der nu vises til højre, klikker du på blyanten øverst
- Klik på blyanten ud for den konto, du vil ændre
- Skriv det ønskede navn
Hvis du har flere konti med samme navn, vises kontiene i samme rækkefølge som kontolisten til venstre, hvor kontonumrene fremgår. -
Hvor finder jeg e-Boks?
Du finder e-Boks under dine indstillinger i øverste højre hjørne.
-
Hvor finder jeg underskriftsrum?
Du finder underskriftsrum under dine indstillinger i øverste højre hjørne.
Hvis du har aktuelle dokumenter til underskrift, får du en notifikation, når du logger på Netbank.
-
Hvor finder jeg udbakken?
Du har ikke længere adgang til udbakken. Du skal derfor godkende betalingerne enkeltvis.
Funktionen blev kun brugt i meget begrænset omfang og er derfor ikke udviklet i denne version af Netbank.
-
Hvor finder jeg Markedsoverblik?
Du finder link til Markedsoverblik nederst i dit Investeringsoverblik.