- Tjek din saldo, overfør penge og få overblik over dit forbrug
- Tilmeld regninger til Betalingsservice og opret standardbetalinger
- Få overblik over dine kort, aktiver nye kort og spær kort ved misbrug
- Underskriv dokumenter digitalt
- Køb og sælg værdipapirer
Mobilbank
Sådan kommer du i gang
Tilmeld dig Mobilbank i din Netbank
Klik på indstillinger i højre hjørne og vælg Mobilbank. Godkend Tilmelding med din sædvanlige adgangskode
Log på NetbankLav din egen pinkode
Klik på Opret pinkode og tast 'Ny selvvalgt pinkode', gentag pinkoden og godkendHent appen
Download Mobilbank-appen i App StoreÅbner i nyt vindue eller Google PlayÅbner i nyt vindueÅben appen
Log på med dit CPR-nummer og din selvvalgte 4-cifrede pinkode.
Download Mobilbank-appen
Mobilbank til børn fra 13 år
Børn kan få Mobilbank fra de fylder 13 år. I Mobilbank kan barnet se sin saldo på kontoen og aktivere/spærre sit kort. Barnet kan også åbne og lukke sit Mastercard Debit for brug i udlandet og på nettet med Geografisk sikkerhed.
Adgangen til Mobilbank skal bestilles og godkendes af forældre eller værge, og kræver at barnet har MitID.
Spørgsmål og svar om Mobilbank
-
Hvilken version af iOS / Android kræver det for at kunne bruge Mobilbank?
iOS
For at du kan bruge Mobilbank, kræver det, at din iPhone, iPad eller iPod Touch anvender iOS version 15.0 eller højere.
Android
For at du kan bruge Mobilbank, kræver det, at din telefon anvender Android OS version 9.0. eller højere.
-
Kan jeg logge på Mobilbank med fingeraftryk/Touch-ID?
Ja, du kan bruge fingeraftryk/TouchID, hvis din telefon understøtter det.
- Log på Mobilbank og tryk på Mere ...
- Tryk på Indstillinger
- Ud for Fingeraftryk swiper du til højre for at aktivere fingeraftryk/TouchID
For at bruge fingeraftryk, skal du huske at sætte flueben på Mobilbanks login-billede ved Husk mig.
-
Hvordan ændrer jeg min pinkode til Mobilbank?
Du ændrer koden i Netbank:
- Log på Netbank. Klik på Indstillinger i højre hjørne og vælg Mobilbank
- Klik på Skift pinkode
- Vælg Ny selvvalgt pinkode, gentag pinkoden og godkend
Det er kun dig, der kan ændre pinkoden. Banken har ikke adgang til den og kan derfor ikke ændre den for dig. Har du glemt din kode eller bliver Mobilbank spærret, danner du blot en ny pinkode i Netbank. -
Hvordan afmelder jeg Mobilbank?
Du afmelder Mobilbank i Netbank
- Log på Netbank. Klik på Indstillinger i højre hjørne og vælg Mobilbank
- Klik på Afmelde Mobilbank
- Godkend Afmelding
Du kan til en hvert tid afmelde din adgang til Handelsbanken Mobilbank.