Info Service

Få en gratis SMS eller mail, når der fx er sket noget på din konto
kvinde med mobiltelefon i hånden
Se eksempler på, hvornår du kan få en besked med Info Service:
  • Din saldo er under et beløb, du selv fastsætter
  • Der er hævet eller indsat penge på din konto
  • Din værdipapirhandel er gennemført
  • En betaling er blevet afvist, fordi der mangler penge på kontoen
  • Der er besked fra rådgiver 
  • Dit kort er blevet spærret 

Sådan kommer du i gang med Info Service

I Netbank-menuen vælger du punktet ”Info Service”. Her kan du oprette aftaletyper, rette og slette eksisterende aftaler.

Vi anbefaler, at du har aftaler på:

  • Besked fra rådgiver
  • Kort spærret
Det kan også være en god ide, at oprette Info Service med en minimumssaldo på din budgetkonto, så du er sikker på, at der er penge nok til de faste betalinger.

Netbank Support

Har du spørgsmål til, hvordan du bruger Info Service, er du velkommen til at kontakte Netbank Support.