I Handelsbanken har vi igennem mange år haft en høj og stabil kundetilfredshed blandt vores kunder. Igen i år er Handelsbanken placeret i toppen af den årlige uafhængige tilfredshedsundersøgelse blandt danske banker, udarbejdet af EPSI. Undersøgelsen viser, at Handelsbanken ligger i top 3 med en andenpladsen hos privatkunderne og en stærk tredjeplads hos erhvervskunderne i 2021.
Pålidelig bank
Både privatkunderne og erhvervskunderne fremhæver bl.a., at Handelsbanken "vil kunden det bedste" og "er en pålidelig bank".
Når det er sagt, så ved vi godt, at høj kundetilfredshed ikke er noget, der kommer af sig selv. Vi ved også, at hvis vi fortsat vil have, at vores kunder har tillid til os og er tilfredse med det, vi leverer, så kræver det en konstant og høj indsats fra vores side. En indsats vi bestræber os på at yde - hver dag.
(Kilde: EPSI Denmark. Branchegennemsnittet består af Danske Bank, Handelsbanken, Jyske Bank, Nordea, Nykredit Bank, Sparekassen Kronjylland, Sydbank, Spar Nord og øvrige banker)
Personlig rådgivning
Du skal have tillid til os som bank og til din rådgiver. Derfor at det vigtigt for os, at du får personlig rådgivning ud fra netop dine behov, og hvor du er i livet – uden mål om salg eller koncepter, som du skal passe ind i.
Lokal beslutningskraft
Hos os er det filialen, der er banken. Din rådgiver kender dig og det område, du bor i, og har mandat til at tage beslutninger lokalt, så du får en kompetent og hurtig rådgivning.