1. Kundetilfredshed

Kundetilfredshed

I Handelsbanken er vores kunders tilfredshed vores første prioritet. Vores kunder kvitterer år efter år med høj kundetilfredshed, og det inspirerer os til at gøre os endnu mere umage.
Tilfreds mandlig kunde

I Handelsbanken har vi i mange år haft en meget høj og stabil kundetilfredshed blandt både privatkunder og erhvervskunder. Ifølge analyseinstituttet EPSI har vi i en årrække ligget i toppen sammenlignet med andre banker . Det er vi både meget glade og utroligt stolte over. 

Når det er sagt, ved vi, at det ikke er noget, der kommer af sig selv. Vi ved også, at hvis vi fortsat vil have, at vores kunder har tillid til os og er tilfredse med det, vi leverer, så kræver det en konstant og høj indsats fra vores side. En indsats vi bestræber os på at yde - hver dag.  
EPSI diagram Privat og Erhverv

(Kilde: EPSI Denmark. Branchegennemsnittet består af Danske Bank, Handelsbanken, Jyske Bank, Nordea, Nykredit Bank, Sparekassen Kronjylland, Sydbank og øvrige banker)

Det er vigtigt at du:

  • får en personlig og individuel rådgivning
  • får høj service
  • kan have tillid til os 


Kunde hos os 

Hos os er det den lokale filial, der er banken. Filialens rådgivere kender dig og det område, du bor i. Derfor kan din lokale bank rådgive dig ud fra dine behov og ønsker.

Fakta om EPSI

EPSI Rating er et europæisk analyseinstitut, som siden 1999 har udført uafhængige og regelmæssige målinger af kundetilfredshed i udvalgte brancher.

EPSI Rating består af analytikere, nationaløkonomer og adfærds-forskere - og bygger på en afprøvet forskningsbaseret metode.

En gang om året offentliggør EPSI Rating en uvildig benchmarkanalyse på baggrund af kundeinterviews.