Kundetilfredshed

I Handelsbanken er vores kunders tilfredshed vores førsteprioritet. Vores kunder kvitterer år efter år med høj kundetilfredshed, og det inspirerer os til at gøre os endnu mere umage
Tilfreds mandlig kunde

I Handelsbanken har vi igennem mange år haft en høj og stabil kundetilfredshed blandt vores kunder. Igen i år er Handelsbanken placeret i toppen af den årlige uafhængige tilfredshedsundersøgelse blandt danske banker, udarbejdet af EPSI. Undersøgelsen viser, at Handelsbanken ligger i top 3 med en andenpladsen hos privatkunderne og en stærk tredjeplads hos erhvervskunderne i 2021. 

Pålidelig bank

Både privatkunderne og erhvervskunderne fremhæver bl.a., at Handelsbanken "vil kunden det bedste" og "er en pålidelig bank".

Når det er sagt, så ved vi godt, at høj kundetilfredshed ikke er noget, der kommer af sig selv. Vi ved også, at hvis vi fortsat vil have, at vores kunder har tillid til os og er tilfredse med det, vi leverer, så kræver det en konstant og høj indsats fra vores side. En indsats vi bestræber os på at yde - hver dag.  

-

(Kilde: EPSI Denmark. Branchegennemsnittet består af Danske Bank, Handelsbanken, Jyske Bank, Nordea, Nykredit Bank, Sparekassen Kronjylland, Sydbank, Spar Nord og øvrige banker)

Personlig rådgivning

Du skal have tillid til os som bank og til din rådgiver. Derfor at det vigtigt for os, at du får personlig rådgivning ud fra netop dine behov, og hvor du er i livet – uden mål om salg eller koncepter, som du skal passe ind i.

Lokal beslutningskraft  

Hos os er det filialen, der er banken. Din rådgiver kender dig og det område, du bor i, og har mandat til at tage beslutninger lokalt, så du får en kompetent og hurtig rådgivning.

Fakta om EPSI

EPSI Rating er et europæisk analyseinstitut, som siden 1999 har udført uafhængige og regelmæssige målinger af kundetilfredshed i udvalgte brancher.

EPSI Rating består af analytikere, nationaløkonomer og adfærds-forskere - og bygger på en afprøvet forskningsbaseret metode.

En gang om året offentliggør EPSI Rating en uvildig benchmarkanalyse på baggrund af kundeinterviews.