1. Kundetilfredshed

Kundetilfredshed

I Handelsbanken er vores kunders tilfredshed vores førsteprioritet. Vores kunder kvitterer år efter år med høj kundetilfredshed, og det inspirerer os til at gøre os endnu mere umage
Tilfreds mandlig kunde

I Handelsbanken har vi i mange år haft en meget høj og stabil kundetilfredshed blandt vores privatkunder. Handelsbanken er igen i år placeret i toppen af den årlige, uafhængige tilfredshedsundersøgelse blandt danske banker, udarbejdet af EPSI. Undersøgelsen viser, at Handelsbanken ligger på en stærk andenplads hos privatkunderne i 2020. 

Når det er sagt, ved vi, at det ikke er noget, der kommer af sig selv. Vi ved også, at hvis vi fortsat vil have, at vores kunder har tillid til os og er tilfredse med det, vi leverer, så kræver det en konstant og høj indsats fra vores side. En indsats vi bestræber os på at yde - hver dag.  
EPSI diagram Privat og Erhverv

(Kilde: EPSI Denmark. Branchegennemsnittet består af Danske Bank, Handelsbanken, Jyske Bank, Nordea, Nykredit Bank, Sparekassen Kronjylland, Sydbank og øvrige banker)

Personlig rådgivning

Du skal have tillid til os som bank og til din rådgiver. Derfor at det vigtigt for os, at du får personlig rådgivning ud fra netop dine behov, og hvor du er i livet – uden mål om salg eller koncepter, som du skal passe ind i.

Lokal beslutningskraft  

Hos os er det filialen, der er banken. Din rådgiver kender dig og det område, du bor i, og har mandat til at tage beslutninger lokalt, så du får en kompetent og hurtig rådgivning.

Fakta om EPSI

EPSI Rating er et europæisk analyseinstitut, som siden 1999 har udført uafhængige og regelmæssige målinger af kundetilfredshed i udvalgte brancher.

EPSI Rating består af analytikere, nationaløkonomer og adfærds-forskere - og bygger på en afprøvet forskningsbaseret metode.

En gang om året offentliggør EPSI Rating en uvildig benchmarkanalyse på baggrund af kundeinterviews.