Hos os er den lokale filial banken. Det er filialens rådgivere, der kender dig og kan rådgive dig ud fra dine behov og ønsker. Vi kan også hjælpe dig med at blive kunde, hvis du ikke allerede er det.
- Kontakt os
Kontakt os
Få hjælp og support på telefonen eller i din filial.
Mød os digitalt
I Handelsbanken tager vi de nødvendige forholdsregler for at undgå, at corona spreder sig. Derfor opfordrer vi til, at du kontakter os via Mobilbank, Netbank, på telefonen eller via mail. Vi sidder klar til at hjælpe dig og beklager, hvis der i øjeblikket er lidt længere svartid end normalt. Vi anbefaler desuden, at du benytter KONTANTEN-automater, kontaktløs betaling, når det er muligt, eller MobilePay.
Hold dig opdateret om corona
Her finder du aktuel information relateret til corona virus. Læs bl.a. om hvordan du kan kontakte os digitalt, hvordan din rejseforsikring dækker, og om hvordan vi kan hjælpe, hvis din indkomst påvirkes. Du kan også se de seneste økonomiske prognoser.
Support
Spær dit kort
Digitalt
Du kan spærre kort døgnet rundt i Netbank og Mobilbank.
I filialen
Du kan også spærre dit kort ved at ringe til din filial.
Via telefon
Ring til din filial eller til Nets (døgnåbent)
Mastercard Debit +45 4489 2750
Dankort, Visa/Dankort og hævekort +45 4489 2929
Teknisk support
Har du brug for hjælp, kan du kontakte Netbank Support.
Netbank Privat: 4456 4444
Netbank Erhverv: 4456 4440
Kontakt os uden for normal åbningstid
Med Handelsbanken Direkte kan du få svar uden for din filials normale åbningstid. Du ringer blot til din filial og taster 3 for at blive stillet videre.
Telefonerne er åbne
Mandag - torsdag til kl. 20
Fredag til kl. 18
Søndag kl. 12 - 16
Andre kontaktmuligheder
Handelsbankens hovedkontor
Havneholmen 29
1561 København V
Telefon 4679 1200
E-mail: info.danmark@handelsbanken.dk
CVR-nummer: 24246361
Kommentarer og klager
Har du input til vores Netbank eller Mobilbank? Har vi ikke levet op til dine forventninger? Fortæl os det, så vi kan blive bedre.
Har du kommentarer? Send os en e-mailÅbner i nyt vindue