1. Erhverv
  2. /
  3. Kundetilfredshed

Kundetilfredshed

I Handelsbanken er vores kunders tilfredshed vores førsteprioritet. Vi arbejder dagligt efter at blive en endnu bedre bank for vores kunder
Forretningsfolk går op ad trappe smiler

I Handelsbanken har vi i mange år haft en højere kundetilfredshed end gennemsnittet i branchen hos vores erhvervskunder. Dette er ikke noget, vi tager for givet. Vi ved, at vores kunders tilfredshed ikke kommer af sig selv. Vi ved også, at hvis vi fortsat vil have, at vores kunder har tillid til os og er tilfredse med det, vi leverer, så kræver det en konstant og høj indsats fra vores side. En indsats vi bestræber os på at yde - hver dag.
   

Rådgivning, som handler om både tal og tillid

Du skal have tillid til os som bank og til din rådgiver. Derfor at det vigtigt for os, at du altid får individuel, langsigtet og kompetent rådgivning ud fra netop din virksomheds behov. Vi bliver målt på din tilfredshed og arbejder aktivt med vores kunders feedback, så vi bliver en endnu bedre bank i morgen.

Lokal beslutningskraft  

Hos os er det filialen, der er banken. Filialen kender det lokale erhvervsliv og din rådgiver har mandat til at tage beslutninger lokalt, så du får lokal, kompetent og hurtig rådgivning.

Fakta om EPSI

EPSI Rating er et europæisk analyseinstitut, som siden 1999 har udført uafhængige og regelmæssige målinger af kundetilfredshed i udvalgte brancher.

EPSI Rating består af analytikere, nationaløkonomer og adfærds-forskere - og bygger på en afprøvet forskningsbaseret metode.

En gang om året offentliggør EPSI Rating en uvildig benchmarkanalyse på baggrund af kundeinterviews.