Danmarks mest tilfredse kunder
For 5. år i træk: Handelsbankens kunder er Danmarks mest tilfredse, ifølge EPSIs årlige måling af bankernes kundetilfredshed. En tillid vi hver dag gør os umage for at leve op til.

Hos os får du
  • Personlig og individuel rådgivning
  • Ingen koncepter, du skal passe ind i
  • Stærke lokale kompetencer
  • Høj service

Hør, hvordan vi kan hjælpe dig

Læs hele EPSIs rapport

Bliv kunde
Blå pil  Send en mail, så kontakter vi dig
Blå pil  Find nærmeste filial

Let at blive kunde
Vi sørger for overblikket, detaljerne og kontakten til din nuværende bank, når du skifter til os.
Se hvor let det er

Fakta om EPSI
En gang om året offentliggør EPSI Rating en uvildig benchmark på baggrund af kunde-interviews.

EPSI Rating er et europæisk analyseinstitut, som siden 1999 har udført uafhængige og regelmæssige målinger af kundetilfredshed i udvalgte brancher.

EPSI Rating består af analytikere, national-økonomer og adfærds-forskere - og bygger på en afprøvet forskningsbaseret metode.

Læs mere om EPSI


© Handelsbanken
» Personoplysninger   » Brug af cookies