Danmarks mest tilfredse kunder
Det er dig, det drejer sig om
Handelsbanken sætter kundernes tilfredshed først, og derfor tager vi altid udgangspunkt i dig og dine behov.

EPSI (Extended Performance Satisfaction Index) spørger både privat- og erhvervskunder om deres tilfredshed med egen bank i deres årlige undersøgelse af kundetilfredsheden i de danske banker.

Kundetilfredshedsundersøgelsen fra 2016 viser, at Handelsbanken opnår den højeste kundetilfredshed blandt både privatkunder og erhvervskunder i Danmark.

Mere information om undersøgelsen finder du på EPSIs hjemmeside:
http://www.epsi-denmark.org/report/banksektoren-2016/ (nyt vindue)

Vi tager udgangspunkt i dine behov
I Handelsbanken har vi ingen fordelsprogrammer, færdigstøbte kundepakker, interne salgsmål eller bonusløn. Vi vil ikke sælge dig noget, du ikke har behov for og bliver utilfreds med. Vores fokus er i stedet at tage udgangspunkt i dine forventninger og behov.


Hverdagsservice i verdensklasse
Internt arbejder vi efter begrebet ”hverdagsservice i verdensklasse”, for det er, hvad der skal kendetegne vores serviceniveau. Vi kan naturligvis tilbyde dig produkter og rådgivning af høj kvalitet. Og så hjælper vi dig også gerne med alle de små ting, der får din hverdag til at fungere bedre.

Se også
03.10.2016 Handelsbanken i top og højdespringer på tilfredse kunder

Læs mere om vores værdier

Bliv kunde
Blå pil  Send en mail, så kontakter vi dig

Let at blive kunde
Vi sørger for overblikket, detaljerne og kontakten til din nuværende bank, når du skifter til os.
Se hvor let det er

Find filial via postnr.

Indtast postnummer, fx 4900

   



© Handelsbanken
» Brug af cookies